Unknown
Assalamualaikum. 


Saya pasti ramai yang terkesan sangat dengan keadaan ekonomi negara tahun ni. Yang mana income cukup2 makan akan rasa lagi perit sebab semua barang dah naik harga. Dulu dapatlah keluar makan malam special sikit sekali sebulan sekarang langsung tak boleh sebab perlu berjimat cermat. 

Waktu2 yang mencabar macam ni, kita kaum isteri perlulah bantu suami kita untuk tambah pendapatan. Kalau dapat lepas belanja dapur, atau bayarkan bil, atau bayarkan pengasuh anak pun dah alhamdulillah. Tapi macam mana nak tambah pendapatan? Nak buat part time anak2 kecik perlukan perhatian kita. Nak buat bisnes pula modal tak ada. 

Ha meh sini saya bagitau macam mana saya jana pendapatan dan kekayaan dengan Shaklee. Memang mudah sangat dan friendly pada wanita, isteri dan ibu 2 anak kecik macam saya ni. 

1. Dalam Shaklee, saya hanya perlu keluarkan modal RM79 untuk keahlian seumur hidup. Lepas dah join ahli, kita sudah digelar Shaklee Independent Distributor. Terpulanglah nak aktif sebagai distributor atau jadi ahli untuk nikmati harga supplement yang lebih murah dari harga retail. 

2. Bila dah jadi distributor, ada 2 cara kita boleh jana pendapatan. 
Pertama, nikmati keuntungan dengan menjual supplement pada retail price kepada non-member. Kalau satu supplement kita boleh untung at least RM20, lebih banyak kita jual lebih banyak RM yang kita dapat. Serta merta! 

Kedua,  bila kita tawarkan pada pembeli supplement untuk membeli pada harga member dengan join sebagai member Shaklee, kita memperoleh "anak Shaklee", yang mana apabila anak Shaklee kita membuat pembelian seterusnya, ia dapat meningkatkan UV (point) dan group sales kita. Kita dpt nikmati komisyen dari jumlah UV yang terkumpul pada hujung bulan. Semakin ramai anak Shaklee kita, semakin besar team kita dan semakin banyak pembelian yang di buat oleh anak Shaklee kita, semakin besar group sales dan komisyen yang kita peroleh nanti. 

3. Bisnes Shaklee tidak perlukan modal malah menggunapakai sistem dropship. Setiap member Shaklee memperolehi akses kepada sistem pembelian online Shaklee2u.com.my di mana di situ kita boleh order saja supplement secara online dan pihak Shaklee akan hantar terus pada pelanggan kita. Kita juga boleh buat pendaftaran ahli secara online, check promo terkini, mengetahui segala isu yang berkaitan dengan product Shaklee dan check bonus yang kita dapat setiap bulan. Sistem Shaklee sangat established dan user friendly serta memudahkan kita untuk berbisnes. 

Ramai pula yang kata product Shaklee ni mahal. Susah nak jual. Dah ramai distributor dan sebagainya. Nanti saya ceritakan pada entry yang seterusnya cara yang mudah dapatkan pelanggan tanpa perlu menjual beriya pun. 

Yang pasti, saya ada ramai customer yang feedback bezanya guna product Shaklee dan brand lain. Kebanyakannya memang akan bertukar pada Shaklee lepas tu. Kenapa? Sebab product Shaklee ni SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI. Haaa! 

Boleh contact saya pada nombor di bawah kalau nak purchase atau nak jana pendapatan dengan Shaklee :) 

Semudah ABC!


Shaklee Independent Distributor 
Liyana (Id: 1144949)
012-3818004 (sms/whatsapp) 
COD di kawasan Bertam, Kepala Batas, Kulim, Bagan dan Seberang Perai Utara 
Juga penghantaran ke seluruh negara
0 Responses

Post a Comment