Unknown



Setiap hari banyak feedback yang kami terima dari ibubapa yang puas hati selepas baby mereka turun bacaan kuning lepas mandikan baby mereka dengan Nuraz. 

Bagi yang waswas, jangan susah hati sebab Nuraz ni hanya dibuat drp buah keranda, daun kucai dan buah delima. Macam kita mandikan baby dengan air daun sajalah. Cuma Nuraz adalah ekstrak pekat dari bahan2 ni, jadi kita cuma titiskan 50 titik Nuraz masuk dalam 3 liter air mandian baby. 

Mandikan baby 2x sehari setiap hari sampailah kuning baby turun. Ada ibu2 yang ada di hospital tak dapat mandikan baby, jadi apa yang mereka buat ialah spray/lap badan baby dengan air bancuhan Nuraz ni.Senang sangat nak guna. Ada yang gunakan 3x sehari bila kuning baby terlalu tinggi. Tapi hasilnya memang turun kuningnya. 












Alhamdulillah. Ini pun salah satu ikhtiar jugak kan. Saya sangat2 cadangkan pada ibu2 yang sedang mengandung untuk simpan Nuraz sebagai persediaan lepas baby lahir. Lepas lahir, lebih kurang pada hari ketiga tu terus mandikan baby dengan Nuraz. Kebanyakan ibu feedback yg kuning tu turun, ada juga yang feedback 3 hari pertama tu naik kuningnya, tapi lepas tu turun, ada yang feedback bacaan naik turun naik turun, lepas tu baru nak turun. Apa-apa pun, sambil berikhtiar dengan Nuraz, berdoalah banyak2 kepada Allah. 

Oh ya, mandian baby Nuraz ni dapat kelulusan daripada KKM ya. 

Jadi tuan puan boleh dapatkan Nuraz tanpa ragu2. Nak dapatkan Nuraz tapi cari tak jumpa? Hubungi saya di 0123818004. Saya boleh pos kan pada tuan puan atau COD untuk kawasan S.Perai Utara dan S.Perai Selatan, Kulim serta S.Petani Selatan. 

Untuk penduduk sekitar Bertam dan Kepala Batas, anda boleh dapatkan di kedai jamu Impian Ratu di sebelah Sunshine Bertam.  


Shaklee Independent Distributor 
Liyana (Id: 1144949)
012-3818004 (sms/whatsapp) 
COD di kawasan Bertam, Kepala Batas, Kulim, Bagan dan Seberang Perai Utara 
Juga penghantaran ke seluruh negara
0 Responses

Post a Comment