Unknown

Assalamualaikum, 

Semalam adalah hari yang sangat membahagiakan saya. Saya terima whatsapp seperti di bawah dari seorang customer saya yang alami masalah kesuburan selama bertahun2. Cer tengok sendiri apa isi whatsapp nya :D   


Sungguh! Saya rasa happy mcm diri sendiri pulak yang pregnant! Bahagia rasa bila customer yang kita consult dan followup akhirnya berjaya mengandung. 

Kisahnya, customer sy ini, saya namakan beliau Pn Z mengalami masalah kesuburan. Beliau pernah buat rawatan IVF tapi gagal. Akhirnya beliau terjumpa blog saya dan buat pop kuiz ni. Berdasarkan pop kuiz ni, beliau beritahu saya bahawa beliau ada semua simptom estrogen dominance. 

Maka saya cadangkan 3 jenis supplement pada beliau. Satu supplement diambil selama sebulan untuk clearkan semua hormon lama dalam badan (memandangkan beliau pernah buat IVF, yang melibatkan stimulasi hormon yang ekstreme). Setelah itu beliau amalkan satu lagi supplement hanya selama setengah bulan untuk betulkan hormon serta beberapa lagi supplement yang berlainan untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhannya dan rahim secara spesifiknya.. Habis saja satu cycle period beliau maklumkan beliau hamil! Masya Allah! 

Bayangkan! Padahal tahun lepas beliau dah amalkan GLA complex dan Vitamin E tapi masih belum berjaya. Itulah pentingnya anda consult dengan SID yang betul, yang dapat nasihatkan anda penggunaan supplement yang tepat dan cara pemakanan supplement yang betul. 

Adakah anda pun mengalami masalah kesuburan dan belum berjaya hamil? Mahukah tuan puan benarkan saya membantu dengan supplement Shaklee? Jangan risau, consultation saya tidak pernah bertentangan dengan nasihat doktor perubatan, malah pengambilan supplement serta amalan yang betul sebenarnya melengkapi akan cara perubatan di hospital.

 Hubungi saja saya di bawah. Saya gembira untuk membantu anda menimang si comel yang anda idamkan. Insya Allah. Yang terbaik sentiasa dari Allah. 

Shaklee Independent Distributor 
Liyana (Id: 1144949)
012-3818004 (sms/whatsapp) 
COD di kawasan Bertam, Kepala Batas, Kulim, Bagan dan Seberang Perai Utara 
Juga penghantaran ke seluruh negara
0 Responses

Post a Comment