Unknown
Assalamualaikum, 

Sebagai pengguna Shaklee yang tegar, saya makan banyak supplement. Ada yang saya makan setiap hari tanpa gagal, ada yang saya skip2 (sebab malas... he he), ada yang saya makan bila keadaan memerlukan. 

Tujuan asal saya makan supplement sebab saya perasan sejak saya mula kerja, saya selalu sakit-sakit. Padahal masa dibawah jagaan mak bapak dulu nak demam, batuk atau selesema memang susah. Demam terlantar memang langsung tak pernah! 

Bila start kerja, saya akan jadi orang pertama yang sakit bila ada orang bersin atau batuk dekat2 saya. Mungkin bila stress, imuniti badan jadi lemah. Tambah pula dah jarang bersenam, kerja pula dalam aircond.

TAPI!

Bila saya mula amalkan minyak ikan Shaklee setiap hari, saya mula perasan ada perubahan. Contohnya; pada waktu musim batuk dan selesema di mana seluruh ahli keluarga saya semua dijangkiti, saya adalah orang terakhir yang kena. Pada waktu saya tengah menaip ni pun memang semua ahli rumah saya batuk2. Saya saja yang belum. (touch wood). Tak berani nak kata lebih2 sebab takut lepas ni giliran saya pulak.. hehehe

Omega Guard Shaklee yang super pure

Dah beberapa kali jadi macam tu. Bila batuk, kalau amalkan Omega Guard memang insya Allah cepat baik. Sebab Omega Guard juga membantu kuatkan paru-paru dan kuatkan imun badan.

Jadi saya sangat rekemen anda-anda yang selalu sakit-sakit dan ambil MC, yang batuk tak baik-baik berbulan-bulan dah untuk mula amalkan Omega Guard ni.

Sebab kesan dia memang TERBAIK baq hang! Insya Allah.


Shaklee Independent Distributor 
Liyana (Id: 1144949)
012-3818004 (sms/whatsapp) 
COD di kawasan Bertam, Kepala Batas, Kulim, Bagan dan Seberang Perai Utara 
Juga penghantaran ke seluruh negara
0 Responses

Post a Comment