Unknown
Assalamualaikum, 


Ada tak di kalangan pembaca saya yang budiman yang amalkan kolagen Shaklee? 

Mahu tak kalau saya offer kolagen Shaklee dengan harga yang lebih murah dari biasa? 


Inilah rupa kolagen Shaklee yang famous tu

Kisahnya.. saya beli untuk kegunaan diri sendiri lepas bersalin. Tapi rupanya baby saya ada alergy yang teruk pada seafood. So saya dengan berat hati terpaksalah berhenti makan kolagen dan dengan itu nak lepaskan pada harga kasih sayang pada sesiapa yang nak. 

Retail price: RM316.00

Harga saya: Bukan RM290. Bukan RM280. Bukan RM260. Bukan RM240. Bukan RM220. Bukan RM210! 

jeng jeng jeng!

Hubungi saya. Saya jamin anda mesti senyum lebar bila dapat tahu harga saya :) 

Offer ini valid selagi stok masih ada saja. Rugi kalau tak grab! 
Sebab saya memang nak clear stok vitamin yang ada di rumah. 

Jangan risau. Expiration date lama lagi. Saya tak jual barang yang dah nak expired. Alang2 saya tak boleh makan kolagen buat masa ni, saya harap ia dapat bagi manfaat pada orang lain yang lebih memerlukan.

Siapa nak? Message saya ok! :)

Shaklee Independent Distributor 
Liyana (Id: 1144949)
012-3818004 (sms/whatsapp) 
COD di kawasan Bertam, Kepala Batas, Kulim, Bagan dan Seberang Perai Utara 
Juga penghantaran ke seluruh negara
Labels: , edit post
0 Responses

Post a Comment