Unknown
Bismillahirrahmanirrahim... 



Perasan tak program NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK) dah jadi viral di FB? 

Sesiapa yang ada masalah berat badan yang serius, dah cuba banyak kali sampai tak tau dah nak buat macam mana nak turunkan berat badan, saya syorkan anda cuba pulak NECK nih..  

Program ni direka khas untuk membantu kita semua yang mempunyai masalah berat badan, tapi malas nak pegi gym, teringin nak ada personal trainer tapi tak mahu keluarkan duit yang banyak, yang duk asik main yo-yo.. sat naik sat turun.. haaa.. memang sesuai sangat! 

Saya syorkan anda join NECK ni. Kenapa?

- Kita tidak akan berdiet membabi buta mengikut cara ikut-ikutan pilihan anda sendiri. Kita akan ada seorang abang ketak (mentor) yang akan bantu dan guide kita cara kurus yang mudah. 

Ingat, buat sesuatu itu lebih mudah jika kita ikut cara orang yang sudah berjaya. Kita tidak akan langgar dinding. Kita akan naik highway tanpa traffic jam! 

- Kita akan diberi ilmu cara pengambilan makanan yang seimbang dan berkhasiat. Kita akan faham makanan apa yang sebabkan kegemukan dan apa yang tak. 

Cara makan yang betul takkan membebankan buah pinggang dan hati kita. Yang penting carbo pun masih boleh diambil. Bukan tinggal terus. 

- Kita akan diberi ilmu supplement yang perlu diambil untuk bantu kuruskan badan. 
Kalau nak jadi macam abang sado pun boleh, still kena ambil supplement iaitu protein, dan of course kena work out. 

NO UBAT KURUS ya..! 

Untuk kuruskan badan, sesuatu supplement tu mesti ada 3 fungsi ni. 

BAKAR
BUANG 
BINA 


- Kita akan diberi ilmu senaman yang macam mana yang perlu kita buat dalam keadaan kita tak ada banyak masa. Buat sikit tapi kesan superb untuk bakar kalori. 
Tak perlu pi gym hokey. Buat belakang rumah pun boleh. Dalam bilik pun boleh. 
Yang penting... BUAT! 

- Kita akan dikelilingi oleh ramai kawan yang senasib. Ingat! We're stronger in jemaah. 

NECK tidak janjikan bulan dan bintang. Akan ada masa anda akan rasa down dan hilang semangat. Inilah peranan jemaah... untuk kuatkan anda kembali bila anda lemah. 

- Coaching akan dilakukan secara online. Setiap hari. 24/7. 
 Anda bebas untuk berkomunikasi dengan mentor dan rakan-rakan yang lain mengikut masa anda sendiri. Anda bebas tentukan pukul berapa anda nak bersenam. Pagi, petang atau malam. Anda tentukan.

 - Kita akan diberi e-book yang harga asalnya RM10, dan 7 video rahsia yang anda perlu tahu untuk kurus secara PERCUMA. Ya... percuma saja tuan-tuan dan puan-puan. 
Dengan syarat anda SHARE entry ini di FB. 

- Selesai sesi coaching, peserta yang mendapat peratusan penurunan berat badan yang paling tinggi akan memenangi wang tunai sebanyak RM1000, tempat kedua RM500, dan tempat ketiga RM300. 

Dah ramai yang ikut program NECK bersama abang ketak berjaya turunkan berat badan! Tengok ni.. 





Ada yang kategori berisi sikit, ada yang obes sikit, dan ada jugak kawan2 kita yang kategori sangat obes yang sudah join dan buktikan yang mereka boleh turunkan berat badan. 

Akan sentiasa ada harapan buat kita untuk berubah ke arah yang lebih baik. Hanya bila kita sudah jadi MAYAT saja terputuslah segala2nya kecuali yang tiga itu. 


Macam mana? Berani cuba?  


Kalau anda memilih untuk
 mengubah hidup anda,
 mengubah diri dan penampilan anda,
 mengubah kesihatan anda menjadi lebih baik dan sihat,
 menaikkan self esteem anda yang selama ni rendah kerana selalu diejek dan ditertawakan, 
anda ingin rasa "feel good about yourself",
 anda ingin buktikan pada dunia yang for once, you're in charge of yourself, of your body....

 Saya CABAR anda untuk sertai kami! 



Klik di SINI untuk download e-book NOW EVERYONE CAN KURUS. 

Baca dan fahamkan.

Jika anda berani untuk teruskan, anda Whatsap atau Telegram saya di no yang diberi di muka surat terakhir ebook tersebut, dan saya akan tunjukkan caranya. 

Saya doakan anda berjaya! 


Liyana 
012-3818004 (sms/whatsapp) 

0 Responses

Post a Comment