Unknown
Assalamualaikum,

Saya mula tender resignation letter lebih kurang setengah bulan sebelum saya mula maternity leave.
Maka pada bulan 1 tepat 12hb pada hari Isnin adalah hari terakhir saya di Silterra (M) Sdn. Bhd. 

It was a hard decision to make, but it is worth it. Saya ada ceritakan persediaan berhenti kerja yang saya dah buat di entry ni.

http://illyanalyn.blogspot.com/2014/06/menuju-financial-freedom.html

Selepas habis maternity leaves, saya kembali bekerja untuk seminggu, cuma untuk memastikan yang segala pass down berjalan lancar. Juga untuk say goodbye. (goodbye lah sangattt) 

Since I hate goodbye, on my last day saya cuma buat seperti biasa. No selfies around kilang, no hugs and kisses, and tears. Just go home like normal days, with hope that someday our path will cross again.

 Bye bye cube ku.. 6 tahun kita bersama, sekarang kamu bersama tuan baru pulak



Berpindah pulak ke office baru di rumah. Sangat kecil dan bersepah. Bahagian tepi yang nampak separuh tu sebenarnya pantry. Ada botol susu, tin susu, pemanas air, biskut dan serdak2 biskut, plastik biskut yang kosong, dan macam2 lagi sampah. hehe

Suatu hari nanti ofis saya akan kelihatan meletop seperti ini!

I loike! I loike! I loike!
Sekarang apa yang saya perlukan ialah masa dan extra duit saja :)

Terima kasih bebanyak kepada best frens saya di Silterra... iaitu geng mak jemah for making my stay at Silterra enjoyable. Nanti sy letak gambar Jemahan di sini naa..

Malas nak say gudbye sebab setiap hari duk bergayut dalam group whatsapp. Sampai lupa ada anak dan laki! haha!

My Reliability colleagues, also my boss yang sangat baik hati, K.Pah, till we meet again... Di puncak kejayaan :)

Sekarang lembaran episod baru sudah dibuka. Maka bermulalah hidup sebagai domestic engineer dan Work At Home Mom (WAHM). Boleh tahan juga sibuknya. Tak sempat nak mengangkang depan tv pun. Nanti saya cerita pulak schedule hidup baru saya di entry lain kay!

 Daaaa! 
 





0 Responses

Post a Comment