Unknown

Assalamualaikum, 

Suami saya, baru berusia 35 tahun, sehingga kini masih lagi seorang yang aktif bersukan. Beliau bermain bola sepak, sepak takraw, badminton dan yang terkini, golf. 


Sejak 3 tahun yang lalu, beliau mula mengalami sakit lutut pada sebelah kanan. Walaupun tak pernah berjumpa doktor untuk diagnosis yang sebenar-benarnya, saya yakin ini ada kaitan dengan kecederaan semasa bersukan. 


Saya boleh lihat kesakitannya ketika bersolat. Rukuk beliau agak canggung kerana tak boleh meluruskan lutut, dan cara beliau turun dari iktidal ke sujud agak "lain". 


Pada mulanya saya tak begitu berikan perhatian, tapi lama kelamaan saya rasa pelik dengan postur beliau semasa solat dan pada masa itu barulah saya tahu yang beliau mengalami kesakitan pada lutut kanannya. 



Set kesihatan sendi Shaklee
Beberapa bulan yang lepas, selepas saya mula berjinak dengan vitamin Shaklee, saya belikan beliau Set Sendi Shaklee yang terdiri daripada Advanced Joint Health Tablet (AJHT), Omega Guard dan Ostematrix. 




AJHT ini membantu menghilangkan sengal lutut dan bisa tumit. Disamping menyokong keselesaan sendi, memelihara tisu penyambung yang sihat dan meningkatkan kesan kusyen pada lutut.


Dan sikit lagi, saya nak kongsi dengan anda 10 Kebaikan AJHT:- 
(UBAT SAKIT SENDI PALING HOT)

1) Menyokong keselesaan sendi
2) Membantu kekalkan tulang rawan
3) Memelihara tisu penyambung yang sihat
4) Melancarkan pergerakan harian
5) Sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal)
6) Menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
7) Anti radang semulajadi





8) Dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi memberi kekuatan kepada struktur sendi
9) Bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan,

10) Membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligament


Mengapa anda perlu memilih produk Shaklee, ianya 100% dari tumbuhan semulajadi.

OmegaGuard bertindak sebagai anti radang, menurunkan kolestrol dan menjaga kesihatan jantung.

Ostematrix pula bertindak sebagai sumber kalsium yang terbaik. Menjaga kekuatan tulang, mengelakkan kejang dan kebas, juga melancarkan pembuangan bahan buangan dalam badan.


Selepas sebulan pengambilan set ini, suami mula bertanyakan harga set sendi ini. Beliau pada mulanya memang sangat-sangat skeptikal dengan supplement, bagi beliau hanya pembedahan saja yang boleh bantu selesaikan masalah lutut beliau. 


Alhamdulillah, rupa-rupanya sakit lutut beliau sudah banyak berkurang. Sebab itu beliau mula menunjukkan minat, malah mencadangkan set ini pada kawan-kawan team bolanya yang turut sakit lutut. 


Saya harap dengan penggunaan yang berterusan, akhirnya sakit lutut suami saya hilang.


Semoga perkongsian ini dapat memberi manfaat pada kita semua.

Shaklee Independent Distributor 
Liyana (Id: 1144949)
012-3818004 (sms/whatsapp) 
COD di kawasan Bertam, Kepala Batas, Kulim, Bagan dan Seberang Perai Utara 

Juga penghantaran ke seluruh negara


Labels: , edit post
0 Responses

Post a Comment