Unknown

Assalamualaikum,

NECK kini sudah pun masuk Batch ke-3 yang bermula pada 1 April yang lalu. Dijangkakan cabaran 100 hari batch ketiga ni habis ngam ngam sebelum raya. Seronoklah contestant semua bolehlah melaram sakan raya tahun ni dengan body baru!

Dalam NECK, semua peserta dibimbing cara turunkan berat dengan cara yang paling mudah. Bukankah mudah kalau kita follow saja MENTOR yang sudah BERJAYA, tak perlu berlanggar dinding dan tiang bagai hanya untuk turun 1 kg!

Semua peserta diajar dengan cara yang paling BERKESAN, SIHAT dan SELAMAT. Sebab tu lah kita menggabungkan kesemua teknik; WORKOUT, DIET, SUPPLEMENT dan DETOKS malah menggalakkan perubahan LIFESTYLE yang lebih SIHAT.

Di bawah ni ada beberapa material yang diguna dalam NECK untuk para peserta ambil sebagai rujukan. Dalam NECK, semua peserta WAJIB makan 5x sehari, malah nasi (read "carbo") pun wajib ambil hokay! Kita orang Asia, mana boleh tak makan nasi! Yang penting adalah pengiraan KALORI dan berapakah portion yang kita ambil untuk sesuatu jenis makanan.
















Harap dapat membantu anda2 yang masih struggle untuk turunkan berat badan. Kalau buat sendiri tak berjaya, inilah masanya anda datang pada kami. Kami bukan setakat ajar, tapi kami bimbing, monitor, dan berjalan bersama anda sampai ke garisan penamat. Kalau anda jatuh, kami tarik anda bangun. Kalau hilang semangat, kami dan rakan-rakan seperjuangan anda akan beri semangat supaya anda kuat semula.

Pendaftaran dibuka untuk BATCH ke-4. Anda boleh hubungi saya pada number di bawah :)


Shaklee Independent Distributor 
Liyana (Id: 1144949)
012-3818004 (sms/whatsapp) 
COD di kawasan Bertam, Kepala Batas, Kulim, Bagan dan Seberang Perai Utara 
Juga penghantaran ke seluruh negara


0 Responses

Post a Comment